Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Jessika Möller - 14 augusti 2011 23:00

Speciellt efter en heldag på Ingbofestivalen!



Man bara måste älska Miss Li!


Av Jessika Möller - 14 augusti 2011 22:00

Ja, frågar ni mig så är det precis så det ligger till.


En Lillsessa jag kallar minispeedo, med tusen ord i sekunden och spring i benen konstant.


Ett Tonårstroll, med en bokstavskombination och världens största hjärta.


Jag älskar våra underbara ungar!


  Jag och mina underbara ungar en dag på Gröna Lund i Juli 2011.

 

Så, jag ber om ursäkt i förhand. De finaste kidsen bor hos mig!

 

Allmänt · Familj · Foto · Ord
Av Jessika Möller - 14 augusti 2011 20:15

För mig handlar lycka om ganska basic saker.


Visst tusan vore det schysst med en miljon på banken & ett flertal utomlandsresor, men jag förknippar inte status med lycka. Rikedomar är ett ytligt fenomen, även om jag självklart inte skulle säga nej till det.


Nä, för mig handlar lyckan om den första koppen kaffe en såsigt sömnig morgon. Eller att se mina barn glada. Eller att få älska och att älskas. Lycka kan även vara en sån vardaglig sak som en liten chokladpralin efter en lång dag.


Vad är lycka för dig?


Berätta!

Presentation


Denna lilla pusselbit har ord som behöver skrivas. Vill du läsa dom, så välkomnar jag dig. Om inte, önskar jag dig en fin dag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg Topplista

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck här!

Ping


Ovido - Quiz & Flashcards