Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Jessika Möller - 9 augusti 2011 23:53

Ja, kan man tänka sig.


Pusselbiten kan inte bara skriva. Hon kan fota också.


Om hon får säga det själv.


Och det får hon ju =)


fairytale forest   road   girl   swedish summer     cow  

Någon favorit?

Av Jessika Möller - 9 augusti 2011 23:19

Tänka sig.


Plötsligt har det gått lång tid utan att jag befunnit mig här. Har liksom inte haft orden och behovet av läkning och familjesamvaro har haft en större prioritet.


Det kom en uppförsbacke i form utav FK-bråk och tv-intervju. Detta i samband med terapisessioner och att en makes älskade mormor avled. Många orosmoln och tunga steg.


Så kom våren.


Med takdropp och fågelkvitter. Med balkongkaffe och ljumma kvällar. Leende munnar och varma hjärtan.


Följt av sommarlov för barnen. Med stolta tårar konstaterades att sonen kommit in på gymnasium. Festivaltrippar till Göteborg och Gävle. Tuppkamsklipp och barfotaspring i daggvåta gräs. Skåla i vin och grilla med vänner och familj. Kramas med dom som får hjärtat att sjunga och njuta, njuta, njuta.


Plötsligt blev det Augusti och jag konstaterar att jag mår bra igen.


Jag är redo för vad än livet vill ge mig. Tackar min lyckliga stjärna för allt fint omkring.


På ett småklyschigt vis vill jag påstå att jag mår bättre än jag har gjort på länge. Mina fötter står stadiga i marken och jag vet att jag är jäkligt bra på så många sätt.


Jag vill skriva igen.


Jag vill skriva och jag är redo.


Är du?


 

Presentation


Denna lilla pusselbit har ord som behöver skrivas. Vill du läsa dom, så välkomnar jag dig. Om inte, önskar jag dig en fin dag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg Topplista

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck här!

Ping


Skapa flashcards